دانلود بازی فوق العاده Real Racing 2 HD همراه با گیم دیتا برای پردازنده ها
 
دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

با عرض سلام خدمت کاربران عزیز.یک شاهکار دیگر از شرکت EA . شرکت EA پس از تجربه موفق بازی hot pursuit این بار بازی Real Racing 2 را برای گوشی های آندرویدی عرضه کرده است. گرافیک این بازی واقعا ستودنی است. شما بازی را با خودرویی ارزان قیمت شروع می کنید و با شرکت در مسابقات مختلف و کسب پیروزی ، پول دریافت می کنید.  می توانید به ارتقا و تیونینگ خودروی خود بپردازید و خودروهای قدرتمند تر خریداری کنید. از ویژگی های جذاب این بازی تخریب خودروها در اثر برخورد به موانع است. این بازی بسیار جذاب و زیبا است و گرافیک آن واقعا باورنکردنی. به جرئت حتی میتوان گفت که گرافیک این بازی از گرافیک بازی Asphalt6 HD Gameloft هم بالاتر است. چون این بازی بر روی 2 گوشی کاملا تست شده است. تیم bodo2android این بازی را همراه با گیم دیتا مخصوص تمامی پردازنده ها تقدیم شما کاربران میکند. اما فعلا ما گیم دیتای پردازنده Aderno و دیتای مخصوص htc sensation را برای شما آماده کرده ایم. اما به زودی گیم دیتاهای سایر پردازنده ها را برای گوشیهای دیگر آماده دانلود میکنیم.

دقت فرمایید که حجم گیم دیتای اصلی حدود 1.2 گیگابایت است اما تیم bodo2android این حجم را برای شما فشرده کرده و گیم دیتا به صورت فایل زیپ است

تست شده کامل بر روی گوشی : HTC sensation-Desire HD

دانلود فایل نصبی بازی با حجم 2.2 مگابایت لینک مستقیم:

http://parsaspace.com/files/0458604884/?c=1091

دانلود فایل نصبی بازی با حجم 2.2 مگابایت لینک غیر مستقیم:

http://www.mediafire.com/?up70xkgx95uu1xp

دانلود گیم دیتا برای پردازنده Aderno و رزولوشن مخصوص گوشی htc sensation با حجم 471 مگابایت زیپ شده:

http://www.4shared.com/rar/iJOwPArA/RealRacing2_Adreno__bodo2andro.html

به زودی گیم دیتای پردازنده دیگر گوشی ها آماده دانلود میشود.

نحوه نصب بازی: ابتدا فایل apk (فایل نصبی) را بر روی گوشی خود نصب میکنیدس از آنکه فایل دیتا را از حالت فشرده خارج کنید نام پوشه ایجاد شده com.ea.game.realracing2_row خواهد بود. نام پوشه را به com.ea.game.realracing2_na تغییر داده و سپس به مسیر گفته شده انتقال دهید.

گوشی های دارای پردازنده Aderno عبارتند از:

  HTC: Dsire , Dsire HD , Dsire S , Incredible S , Sensation 

Sony Ericsson : Arc S , Arc , Neo , Ray , Play , X10 

Samsung: 19001 Galaxy S Plus

                   RealRacing2.jpg

                  Real-Racing-2-17.jpg

 


نظرات شما عزیزان:

حسن
ساعت12:34---2 تير 1391
خیلی بد
پاسخ: چرا؟


حسین(سد شکن)
ساعت21:19---18 اسفند 1390
سلام

چه خبر!!!!!

آخرین باری که سر زدم یادمه یه وبلاگ بودین ولی ماشاالله الان سایتتون خیلی عالی شده

راستی دیتای این بازی رو دقیقا باید کجا کپی کنم؟

ممنون
پاسخ: سلام. بله پیشرفت کردیم. در اینجا کپی کنید. sd card-android-data


مجید
ساعت16:54---20 بهمن 1390
آقا من بدجوری شرمندتونم.این سایت وی پی ان رایگان(نایت موزیک)بازم فیلتر شده.منم برای بازی mc3لازم دارم.لطف میکنید آدرس جدیدشو بذارید.
پاسخ: خواهش میکنم دوست عزیز. آدرس جدید وبسایت www.nightmusic8.ir


مجید
ساعت17:08---9 بهمن 1390
ببخشید این سایتی که برای دریافت وی پی ان رایگان گذاشتید که فیلتر شده!آدرس جدید این سایت رو ممکنه بگذارید؟
پاسخ: مطمئن هستید ما گذاشتیم؟ فکر نکنم .فکر کنم تو یکی از پست ها بود. بله آدرس جدید وبسایت www.nightmusic7.ir


nima
ساعت13:24---25 دی 1390
jab bazi hast.dostan chera link download game data aderno filtere? chejoori download konim? vpn az koja biyarim?
پاسخ: دوست عزیز متاسفانه فایل به اشتباه فیلتر شده. اما به زودی اصلاح خواهد شد. شما میتوانید با vpn دانلود کنید. اگر هم vpn ندارید میتوانید برای دانلود vpn رایگان به وبسایت www.nightmusic6.ir بروید و پس از ثبت نام vpn رایگان را دریافت کنید. موفق باشید.


arsalan
ساعت0:01---25 دی 1390
آقا دوباره سلام. این فایل گیم دیتا که فیلتر شد. چرا اینجوری شد یهو؟ من دارم با vpn دانلود میکنم. اگه میشه درستش کنید بی زحمت. اما من که دارم با vpn دانلود میکنم

arsalan
ساعت23:52---24 دی 1390
سلام. مرسی و ممنون.کارتون درسته. دارم دانلود میکنم. گوشی من اچ تی سی سین سیشن هست.
پاسخ:ممنون از قدم رنجتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب